fredag 10 februari 2012

Vill du Hångla?

Fick mitt snygga VIP-paket från TamponsForFree med produkter från RetarDEX och självklart en snygg tampongask.
I den snygga Necessären finns det Tandkräm, Munsprej och Munskölj. förutom den snygga asken då.
kan säga att det tog typ mindre än en minut innan jag testade munsprejen, Me Like! sitter iofs och leker med munsprejen just nu också. Jag säger bara en sak, Hur klumpig måste man inte vara för att missa munnen? jag skyller på att jag är trött. (men både du och jag vet att det knappast är sant)
Får vänta tills ikväll med att testa resten.
You know the drill, För information om TamponsForFree eller för att gå med klickar du här
och för deras Facebook sida klickar du här
mmm Jag kommer ha go andedräkt framöver!

Månadens snygga ask!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar