måndag 20 februari 2012

Sweet Dreams

Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig om mitt hår, kort eller jättekort? Ahh Jag vet inte!
Det lutar rätt hårt mot jättekort, är sjukt sugen på det men det är någon liten del av mig som fortfarande tvivlar.
Beslutsångest!
Det kommer nog bli jättekort, jag är nästan helt säker på det, jag måste bara ta steget att göra något åt det förts och de kan ta tid.

Det sitter en katt och stirrar på mig just nu, hon tycker jag är fruktansvärt elak som har datorn i knät så hon inte kan ligga där, hon har varit extremt klängig denna vintern, speciellt sedan jag flyttade upp datorn och mig själv till mitt rum, eller snarare Majas rum där jag har tillåtelse att befinna mig mot att hon har rätt att se mig som hennes personliga sovplats.
Kan ju säga att jag har vant mig vid att ha någon sovande på mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar