torsdag 2 februari 2012

Shame on me!

Det var ett tag sedan jag mådde så här sist?
Så många tårar som jag fällt över den här personen.
Jag trodde att jag hade fällt den sista tåren över honom för länge sedan.
Snacka om att vara naiv!
Men det är svårt att inse att man saknar någon, något. En vänskap man aldrig kommer få igen, jag kommer aldrig kunna gå tillbaka till den dagen, men förhoppningsvis kommer den inte alltid få mig att gråta.

Jag antar att jag är skyldig någon en ursäkt. Det är inte rättvis av mig att reta någon bara för att det för en stund får mig att må bättre.
Det spelar ingen roll om han tog det på allvar eller inte, det är taskigt och orättvist.
Men jag är ledsen för det!

Jag trodde ärligt talat att jag hade vuxit ifrån det beteendet vid det här laget. Tydligen inte.
får ta och jobba på det tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar