måndag 27 februari 2012

"Smidigt!"

Finns det kurser i hur man lär sig falla utan att försöka ta emot sig?
Jag skulle nog behöva det i så fall. Alltså, det är inte som att jag ramlar speciellt ofta.
Förra gången jag halkade och fuckade upp min axel lite så tog det rätt många månader innan det blev helt bra igen, jag vet ju inte vad det var som var fel med den men antagligen en utdragen sträckning eller nått, men då var det åtminstone vänstra axeln, denna gången körde vi lite omväxling med den högra, men jag menar det är ju inte som att jag använder den högra sidan speciellt mycket, inte som att jag är högerhänt eller så...
Eller vänta det är jag ju visst det!
förhoppningsvis går det över snabbt denna gången, det var ju trots allt i går natt jag var och lyckades kliva på en av de få isfläckarna på infarten och göra en ordentlig vurpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar