tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

I flera dagar har jag tänkt skriva ett inlägg men de har liksom aldrig blivit av.
Jag ville skriva om vad som är romantiska gester för mig, alltså inte filmsorten där killen fyller hela tjejens rum/hus/lägenhet med blommor, köper dyra smycken osv utan vardagsromantik.
Jag tänker inte skriva det inlägget för det gör mig bara sorgsen eftersom det inte är någon som ringer bara för att han vill höra min röst, kramar mig när vi ser på film och har ett paket näsdukar eftersom han vet vilken sorts filmer som får mig gråta, som ger mig utrymme när jag är ledsen men inte låter mig dra mig undan för lång. Jag har ingen i mitt liv som gör sånt, så därför tänker jag inte skriva om det!

Jag tänker bara saga att det vore trevligt att ha någon som bryr sig tillräckligt för att skicka blommor på alla hjärtans dag...

Trevlig Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar