fredag 9 november 2012

Känsliga tittare varnas för första stycket!

Jag vaknade strax före fyra i natt. att jag vaknade är i sig inte jätte konstigt, det händer ibland trots allt.
Nej vad som väckte mig var den värsta mensvärken jag kan minnas, vilket är udda på många olika sätt men framför allt för att det är första gången jag kan minnas att jag haft så ont att jag vaknat av de, visst på dagarna kan det vara rätt illa ibland men aldrig på nätterna, och sällan så illa att jag knappt kan röra mig...
Det är helt klart illa när man mest bara vill rulla ihop mig som en boll och gråta. men efter värktabletter och lite mer sömn så har dagen varit rätt bra, jag fungerade som en normal människa i alla fall.

Föräldrarna var och hämtade våran nya bagge idag, han är söt och heter Ville. kanske dyker upp bild men inte idag.

ähh jag förlorade min tankegång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar