måndag 12 november 2012

Jag stod och sågade sågade såg, på havets vågade vågade våg...

Beställde en ny våg i helgen, man kan nog på sätt och vis se det som ett försök att komma igång med filtandet igen, inte för att jag känner nån större lust men ska jag börja med örhängena igen så behöver jag en mer känslig våg än den vanliga.
Beställde dessutom en väckarklocka... Den är rosa! yay.. behöver något mera pålitligt än min telefon eftersom den har en tendens att ladda ur batteriet eller helt enkelt stänga av sig och inte gå att starta om innan man tagit ur och satt i batteriet igen..
ahh lite irriterande speciellt som att den har en tendens att radera nyinlagda nr när den gör på det viset, tur att jag sällan lägger in nya nummer. Men den har personlighet får man väl säga, och det påstås ju vara bra. Jag hade ju kanske föredragit om den bytte bakgrundsbild eller bytte plats på apparna istället men den börjar ju inte brinna eller har ett läckande batteri så jag är tacksam.

Dags för återträffen nästa vecka, sedan kan jag förhoppningsvis sluta drömma massa skumma drömmar om gamla klasskamrater, både från gymnasiet och högstadiet. för att inte tala om drömmarna som kombinerar dessa två delar av mitt liv!
Fast iofs så efter återträffen så är det dags att gå in i födelsedagsdepp och det är inte mycket bättre precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar