tisdag 6 november 2012

Jag ser rött!

Jag har fortfarande inte kommit till något beslut angående den andra peruken, mitt bud ligger fortfarande kvar på den första *peppar peppar* men den andra vill jag ju ha, men jag försöker rättfärdiga när i all världen jag kommer ha användning för en klarröd peruk, okej jag vet inte när jag kommer ha användning för den första heller men den är lite mer diskret.

Beslutsångest!

Stor städade mitt tangentbord idag, ICK! fy vad mycket damm och lurv de var under tangenterna och det är utan att nämna alla olika sorters smulor som även kunde återfinnas därunder.

borde egentligen börja göra nya örhängen till julmarknaden, men ärligt talat är jag fortfarande inte på humör för att filta! dessutom behöver jag skaffa en bättre våg så jag kan väga så små mängder ull efter den vi har bara klarar av jämna gram. mina örhängen väger typ ett gram tillsammans inkl metalldelarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar