söndag 4 november 2012

Here baby, there, momma, ev'rywhere, daddy, daddy. Hair...

Funderar på att köpa en peruk, eller två ska jag kanske säga, jag har lagt bud på en peruk men det finns en annan med knallrött hår som jag är sugen på! jag har lite beslutsångest just nu måste jag säga.. jag vet inte när jag skulle ha tillfälle att använda dom men det är som med mina stilettskor "I want them! I want them all!"
I övrigt är det snorkallt i mitt rum just nu, tur att jag ska bort till sigge strax så jag får en chans att värma upp mig igen. det är i princip bara när jag ska sova som jag uppskattar ett kallt rum, men det är för att jag gillar att sova med dubbla täcken i egen varm kokong, fördragsvis även med en varmvattenflaska också.

Det kliar änna i mig efter att köpa peruken, viket är ännu en anledning till att vänta en dag för att se om jag fortfarande vill det. suck!

Tror det får bli en Gilmore kväll i kväll, är sugen och det var ett tag sedan sist nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar