tisdag 25 september 2012

vi hann knappt ut igen innan båda saxarna gav upp igen, den ena är fixad tills vidare igen och den andra får invänta min kära fader i hopp om att han ska kunna fixa den. men min kära moder är nu på jakt efter en ny bättre begagnad sax.

Men ärligt talat. om de ska fortsätta på det här viset så kommer jag snart vara proffs på att klippa med handsax, men nästa gång ska jag ha ett par riktiga handskar på mig när jag klipper med handsaxen och inte bara ett par plasthandskar.
Jag har en punkterad blåsa mellan tummen och pekfingret och det gör ont..
därav handskarna nästa gång.

Fick plockat fram min vinterjacka i dag, mest för att dinglejackan nu stinker får och är full av ullklipp.

Det är trevligt att ha en vinterjacka där man får plats med en till person i den, jag menar, ett gästrum är la aldrig fel... eller för den delen, en vinterjacka man får plats med en till vinterjacka under...
Men jag antar att det är så de kan gå om man har gått ner 30 kg sedan man köpte jackan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar