torsdag 20 september 2012

Sleep tight

Det känns som om jag har haft ett rätt dåligt bloggår, eller åtminstone några dåliga bloggmånader.
Jag har inte riktigt varit på humör för att sätta mig ner och skriva av olika anledningar. Men du vet, skam den som ger sig.
Jag pallar fortfarande inte med att börja med ullen, och håller i stället på med att sy på mitt lapptäcke. det går framåt sakta men säkert, bit för bit.
Visserligen inte i dag efter som jag är löjligt trött och har sedan jag vaknade i morse övervägt att ta en tupplur, fast jag har varit för seg för att faktiskt göra allvar av planerna.
Jag sov riktigt dåligt i natt, hade ont i benen från typ 22-tiden i går kväll till 7 nån gång i morse och ärligt, ont i benen är inte direkt den bästa metoden för god nattsömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar