tisdag 25 september 2012

Frisörsalongen har öppet...

Vi har börjat klippa fåren idag, det går lite sådär kan man kanske säga... vi har hållit på i några timmar och redan har båda saxarna gått sönder, den ena med glappkontakt och den andra hade kolet hoppat loss på igen, den med kolet är redan fixad iofs, men de e klart, de var ju jag som skulle fixa den och jag är ju proffs (HA!) men ärligt, det är ju bara att lossa 5 skruvar, peta isär den och pilla fast kolfanskapet igen och sätta ihop den, tar mindre än 5 min, lite beroende på hur snabbt man kan skruva...

Det är ca 85 får som ska klippas denna gången och hittills har vi klippt 5 tror jag det är.. yay va roligt... eller kanske inte.

Vad jag skulle behöva är värktabletter och energidryck, men eftersom vi inte har någon energidryck får jag nöja mig med tabletterna och te, kanske lite saft också.

Jag luktar får.... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar