torsdag 1 mars 2012

MMMmmm

Okej så vi fick äntligen tag på LCHF-bröd igår, min kära syster var inne i affären igår bara några timmar efter att dom fått leverans på det och låt mig säga såhär: Hur jävla gott är det inte med rostat bröd? eller riktigt bröd i allmänhet!
Jag har knappt ätit nått riktigt bröd på över ett år nu och tro mig det är dom enkla sakerna man saknar!
Ikväll ska jag lyxa till det ordentligt, tänkte göra varma mackor, mmm..
ja jag är medveten om hur udda det är att bli så till sig över lite bröd men det är ju så gott!

Tog en cykeltur in till Brålanda igår, jag var vansinnigt sugen på glass och hade förträngt hur otränad jag är.
sagt och gjort, jag gav mig av och innan jag ens var framme vid 45:an så började jag ångra mig men glassuget var fortfarande större..
för att göra en tråkig och plågsam historia kort, nu minns jag varför jag bara har cyklat till Brålanda en gång tidigare! 1,4 km är lite i längsta laget om man är otränad, men jag fick min glass iallafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar