lördag 31 mars 2012

Can you feel the love?

Jag har verkligen haft noll blogglust på sistone, jag har mått lite underligt denna veckan, jag misstänker pms även om det är lite udda eftersom jag inte direkt brukar ha pms.
Jag har pendlat mellan att frysa och vara varm som en bakugn, framför allt på nätterna vilket ju inte direkt har hjälpt mig sova...

Men jag har hittat någon som gillar mig väldigt mycket, som älskar att kramas och pussas...
synd bara att hennes version av att pussas innebär att suga och tugga på min näsa, läpp eller haka. Borde kanske klargöra att vi snackar om det senaste flasklammet... hon är fruktansvärt söt och blir alltid jätteglad när hon ser en.. man känner sig plötsligt väldigt uppskattat trots hennes tendens att kleta välling-dregel över hela ens ansikte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar