måndag 16 januari 2012

Sorry My Bad

Detta året har inte haft någon bra bloggstart, jag har inte riktigt varit på blogg humör kan man säga men jag ska försöka bättra mig.

Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle kunna känna mig bekväm med mig själv på denna vikten. sist jag vägde såhär mycket (lite) var nog i början av gymnasiet tror jag, och då var jag långt ifrån nöjd. visst jag är inte nöjd nu heller, men jag kan ändå se mig själv i spegeln och tänka att jag ser ändå rätt okej ut. Nej inte naken kanske, men påklädd.
jag kan klä mig på ett sätt som jag aldrig ens skulle funderat på förra året, jag kan ha klänning och det är faktiskt snyggt!
Jag älskar klänningar så att faktiskt kunna använda det är en stor lycka för mig.


Jag har sedan jul tillbringat nästan all min tid i min "batcave" dvs mitt rum, det började i mellandagarna när jag flydde upp hit för att undslippa det löjligt höga ljudet från tvn som krävs för att mormor ska kunna höra det. så istället för att sitta nere och få huvudvärk satt jag i min säng och såg på film och sydde på lapptäcket. när mormor hade åkt hem var jag nere i vardagsrummet ett par dagar innan jag flyttade upp på mitt rum igen på nyårsafton, jag ville ha se på film utan hörlurar så då flyttade jag upp igen, denna gången till skrivbordet istället, och här har jag blivit kvar... i en fåtölj framför skrivbordet. det funkar utmärkt måste jag säga... jag har dator och hårddisk inkopplat och ståendes stadigt och ur vägen, jag sitter vid fönstret så jag har trevlig utsikt och dessutom sitter jag precis bredvid elementet så det blir varmt. skrivbordslampan är ju en stor bonus också måste jag säga..

1 kommentar:

  1. way to go girl! Klart du ska vara nöjd, du har ju gjort skitbra ifrån dig! Önskar att jag kunde vara nöjd själv, ja.

    SvaraRadera