torsdag 26 januari 2012

late night

Jag  är så fruktansvärt rastlös och har varit det i flera dagar, vilket ju förklarar varför jag har ett antal påbörjade projekt.
fotograferade mammas ullgrejer till hemsidan idag. i övrigt händer det inte mycket med den, jag har ingen ro att sätta mig och faktiskt göra färdigt den.

Drömde föresten väldigt skumma drömmar i morse om stridsplan som kraschade i grannens trädgård, piloter som ville låna telefonen och sedan skulle sova över i mina barn/styvbarns rum.. jag vill bara påpeka att jag har varken barn eller styvbarn! kan säga att jag blev rätt tacksam när söstera mi ringde och väckte mig. det var en väldigt skum dröm, och jag minns bara en bråkdel av den.

Jag borde egentligen sova, men jag vill inte. jag känner mig typ kliig inuti, det är dels rastlöshet men också något annat som jag inte riktigt vet vad det är.
Jag önskar jag visste så jag kunde göra något åt det men icke då.

Jag vet att jag egentligen inte borde skriva inlägg mitt i natten, det blir oftast sånna inlägg som jag ångrar på morgonen och raderar igen men det ska nog gå bra denna gången, jag skriver inget konstigt så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar