fredag 6 januari 2012

Hemsida

Sitter och försöker pilla ihop mamma och pappas hemsida, det går sådär..
Hade gått bättre om min kära moder kunde klämma ur sig lite om vad som ska stå på hemsidan, det är så mycket enklare om man har något att skriva.

Hittade värsta bästa kudden när jag var på Lidl igår, en kroppskudde, fatta hur länge jag har letat efter en sådan men av någon anledning så finns det typ inga svenska affärer som säljer sånna. men nu har jag hittat en, till det helt acceptabla priset 119 kr.
problemet nu är ju att hitta ett kuddfodral, av någon anledning är inte 145x40cm en standard storlek, men jag tänkte att jag ska köpat en fleecefilt att göra ett kuddfodral av. men tills dess så lånar kudden mitt fleecenattlinne, vilket var det enda jag hittade som funkade någorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar