söndag 23 december 2012

Midnatt råder tyst det är huset... Men inte än!

Jaha då var det dagen före julafton. Jag är helt slut, inte för att jag har grejat hela dagen utan för att min hjärna känns som mos.. Men i morgon är det jul, massor med mat, umgänge och ännu mera mat.
Missförstånd mig rätt! Jag älskar jul! Men man borde dela upp den över flera dagar..

Sigge-mannen ska kampera i mitt rum i morgon, han kommer ju inte överens med Hugin så än kan inte vara lös i huset och det vore taskigt att lämna honom i Johannas hus hela dagen, och eftersom jag ska sova över hos söstera mi och Sigge i morgon efter som min säng är på utlån till våran morbror så är det inte mer än rättvist att han får låna mitt rum, så kul är det inte att sitta i badrummet hela dagen heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar