tisdag 21 augusti 2012

Vad kan jag säga. jag längtar tills den 9 september.
Inte för att just den dagen är så spännande eller rolig utan för att det är dagen efter marknaden. så man kan slippa pressen över att komma på fler och fler grejer att göra. visst efter denna marknaden är det dags att förbereda för julmarknaden i början av december men skillnaden är att vi har ju faktiskt redan en bra bas med julgrejer kvar från förra året. det är inte lika mycket panik för att hinna göra grejerna.
Man behöver inte sitta uppe tills 3 på natten kvällarna innan bara för att hinna klart så mycket som möjligt.

man kan säga att jag börjar tröttna lite på filtandet. men det blir ofta så när jag håller på med något så mycket som det har blivit nu. det brukar gå över efter en/några månaders uppehåll men ändå. det är inte så mycket görandet som stör mig utan bristen på inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar