måndag 23 juli 2012

Jag har massa idéer till örhängen, men genomförandet är inte riktigt lika bra, ullen vill inte riktigt samarbeta, men jag har flippat ihop lite örhängen med hjälp av lite berlocker som jag har haft liggande ett tag. jag måste säga att jag verkligen gillar både mina grisar, elefanter och min G-klavar. petade ihop ett armband i går kväll också.
Men för varje dag som går så inser jag mer och mer att jag behöver någon form av verktygslåda att förvara allt plotter i.
men det ryktas om en tur till biltema inom en snar framtid, det finns säkert något användbart där. jag har siktet inställt på ett set, men innan jag bestämmer mig så känns det som en bra ide att kolla på dom IRL så att säga, är ju en fördel om dom funkar för vad jag hade tänkt ha dom till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar