onsdag 18 juli 2012

Hamster=Jag

Så jag har beställt ännu fler smyckes-prylar, en del grejer jag hade missat, en del grejer jag behövde i ett annat utförande osv, men men, nästa projekt blir att införskaffa diverse tänger.

Så vi plockade in nästan 4 lass med hö igår så jag känner mig lite lagom trött och mör idag, det enda som fick mig att "gå" var en stor mängd envishet och energidryck. inte hälsosamt kanske men nödvändigt!

posten är sen idag, dumma posten! jag vill ha mitt paket med pryttlar! väntar även på ett paket från NetonNet, men i tanke på att jag beställde de i natt så kommer det nog knappast idag, fick beställt en födelsedagspresent till pappa.

Jag vet att det bara har varit korta inlägg på sistone, men jag är fortfarande lite seg, jag försöker iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar