måndag 18 juni 2012

Shopping

Varit iväg och handlat med söstera mi idag, fick bland annat köpt ett par tofflor, två nya parfymer och ett par nya fotoalbum, jag är albums-sugen, du vet, framkalla bilder och sortera och sätta in i album. vilket ju oxå är anledningen till att jag har skickat in 80 bilder till framkallning, så nu väntar jag bara på att få korten och paketet jag beställde i går med lite grejer till albumen.. yay, jag kommer ju ha något att roa mig med under midsommar iallafall, de e ju härligt, klä upp sig, sminka sig, måla naglarna, allt bara för att sitta hemma och klistra in foton i album. vet jag hur man festar eller vad?
känns lite som när jag firade valborg med rena lakan... hmm man kanske skulle byta lakan också...

I vilket fall så står husmålning på schemat för i morgon, farfar ska komma upp igen för att fortsätta måla huset och tydligen ska jag hjälpa till.. woho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar