måndag 11 juni 2012

Shame on me

Jag är en dålig bloggare, fy, skäms, stygg bloggare! tur att jag inte försörjer mig på det..
Men jag har mycket att tänka på, mycket som snurrar i mitt huvud just nu, typ tjej-grejer, kill-grejer, mig-grejer.. mycket grejer blir det om man dessutom lägger till alla vanliga grejer som alltid är där.

Faktum är att jag faktiskt inte har något att skriva om för tillfället, eller det är klart att det finns vissa saker men ärligt detta är inte den sortens blogg..

Men jag håller ju på med ett nytt lapptäcke och sakta men säkert går det framåt, jag bara önskar att någon annan kunde sitta och fixa hexagonerna åt mig.. Denna gången har jag iallafall en plan med mönstret och inte bara blandade färger hipp som happ, jag kör även med lite mer lämpligt tyg, dvs, tyg som inte töjer sig. jag tror det kan komma att förenkla saker och ting rätt mycket för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar