torsdag 10 maj 2012

Touch-a, touch-a, touch-a, touch me..

It's that time of the month again!
Den roliga varianten, den som innebär paket med posten, inte den som innebär PMS och mensvärk. även om jag erkänner att dom har vissa saker gemensamt, båda tillfällena har med tamponger att göra...

Som vanligt har jag ju inte testat grejerna än, men jag kan slå vad om att jag kommer gillar dom, ärligt talat gillar jag dom redan bara för att dom har så bra tajming. jag behöver nya rakhyvlar och raklöddret tog slut för ett par veckor sedan och jag har inte hunnit köpa ny än.

TamponsForFree har denna månaden ett samarbete med Bic Soleil Bella.
Lena ben och diverse andra kroppsdelar man kanske känner för att raka.  

Nu är det bara att vänta på att det ska sluta regna så jag kan våga ta en dusch utan att riskera att översvämma badrummet. I värsta fall kan jag fuska och raka benen utan att duscha för ärligt talat, jag börjar bli långhårig!



Månadens VIP-Paket, prov på rak gel och ett paket med rakhyvlar. 



Även i det vanliga paketet fick man med ett prov på rakhyvel... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar