tisdag 1 maj 2012

Bä bä bagge

Sitter standby medans mamma klipper baggen. ärligt, roligare kan men ha det... Men skulle han flippa ur och börja studsa runt kan hon behöva hjälp alltså sitter jag här.
Lyssnar på musik och stirrar på en bagge. Oh happy day!!!
Men jag antar att det kunde varit värre, det kunde varit snorkallt och baggen kunde varit supergrinig...
Hörde ifrån Leo i morse.. Inget frieri denna gången men han kunde inte förstå varför jag fortfarande låg och sov halv 11. Han brukar ju visserligen även ha svårt att förstå varför jag vanligtvis ligger och sover vid 7 och 8 på morgonen oxå...
 Män alltså! Haha
Jag planerade om lite växter i går så nu är alla mina kaktusar, två piri piri, och en aloe glada växter igen... Passade även på att så mina pumpa frön. Mamma passade på att utnyttja min planterings lust och bad mig plantera några smultronplantor min syster hade med sig hit härom dagen...
Jag var riktigt duktig om jag får säga det själv! Och eftersom jag är den som bestämmer på bloggen så får jag säga det så mycket jag bara vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar