fredag 6 april 2012

påsklov?

Bloggen funderade på att ta påskledigt, men ärligt jag uppdaterar inte tillräckligt ofta för att kunna ta ledigt.
Jag är ärligt talat lite sur på påskvädret, jag har ju ställt om mig till vår, inte snöstorm! det är kallt och jag tror vi har kunnat konstatera tidigare i bloggen att jag inte tycker om kyla.

Haha föresten på något udda vis har jag lyssnat upp på nästan alla mina 10 timmar musik på spotify, jag vet inte hur, för så mycket har jag inte lyssnat, inte för att det spelar någon roll, tar mina timmar slut så tänker jag snylta på söstera mi's spotify, hon lär inte märka det ändå och hon har själv gett mig lösenordet så...
men ärligt talat de e inte som att jag är taskig eller så, hon har premium...


Jag kom fram till ett beslut härom natten, okej jag erkänner att det är ett beslut jag har tagit tidigare och det har inte riktigt fungerat, men vi gör ett nytt försök.
Har du följt bloggen länge minns du kanske mitt beslut om att inte bli förälskad något mer efter Mr A, och efter Mr X, vi minns ju alla hur bra det gick, dvs inte alls...
Nu gör vi ett nytt försök, inte bli förälskad! nån som vill slå vad om hur lång tid det tar innan min nästa crush?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar