fredag 27 april 2012

One of those days

Vädret är fruktansvärt underligt idag, undrar om även de har pms hehe, ena stunden strålar solen, nästa stormar det för att sedan ösregna och så har det hållit på hela dagen, inte just i den ordningen hela tiden men du fattar..

Har en mysig Majsan i knät, hade hon fått välja skulle jag nog inte få röra mig på ett par dagar eller så utan sitta här med henne och klappa lite på henne med jämna mellanrum.

Idag är det exakt 5 år sedan studenten, tiden har gått löjligt fort men samtidigt inte alls. Jag saknar änna Dingle lite, framför allt när man lyssnar på vissa låtar, känner vissa lukter, ser vissa saker. lukten av ensilage gör mig nostalgisk, precis som lukten av rena spåner eller kor.

Vilket påminner mig om att jag skulle behöva göra rent hos kaninerna lite, men de e inte utomhusväder idag!

Egentligen är det mysa på soffan under en filt och se på film väder men då måste jag flytta på mig, visst Majsan har ju flyttat på sig men ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar